Stěhování Praha | Rady a tipy před stěhováním
Před stěhováním

Před stěhováním

Rady a tipy pro stěhování  rodinné domy a byty

Ukončete odběr elektrického proudu u Vašeho dodavatele.

Ukončete odběr plynu u Vašeho dodavatele.

Zrušte (případně převést) pevnou telefonní linku u Vašeho operátora.

Pokud vlastníte kabelovou televizi je nutné zrušit její příjem u příslušeného provozovatele

Odhlášte poplatky za rozhlas a veřejnoprávou televizi u České pošty.

Na poště oznamte Vaši novou adresu kvůli posílání zásilek (poplatek činí 100,- Kč za měsíc), jedná se o zajištění této služby na přechodné období, kdy je možné, že na Vaši starou adresu bude ještě chodit pošta od lidí, kteří o změně Vaší adresy dosud neví.

Ukončete případně upravte pojištění domácnosti s Vaším pojišťovacím agentem.

Oznamte změnu adresy zaměstnavateli, zdravotní pojišťovně, bankám, stavební spořitelně, katastrálnímu úřadu, leasingové společnosti, mobilnímu operátorovi a dalším společnostem, které toto vyžadují ve svých smluvních podmínkách.

V případě, že dojde ke změně trvalého bydliště, je nutné si zajistit nový občanský průkaz a Všem výše uvedeným institucím kromě změny adresy sdělit také číslo Vašeho nového občanského průkazu.

Pro byty

Doporučujeme odhlásit společné služby jako je:

dodávka tepelné energie pro teplo a pro ohřev teplé vody,

vodné, stočné a spotřebu studené vody pro ohřev teplé vody.

Odhlašte další služby související se společnými bytovými prostory:

vnitřní úklid domu,

spotřebu elektrické energie v domě (v rámci společných prostor),

společnou televizní anténu, náklady na výtah, popelnicové služby atp.

Provéďte odečet stavu vodoměrů v bytě (teplá a studená voda).

Pokud se jedná o nájemní byt (obecní, družstevní, u soukromého majitele) je nutné ukončit nájemní smlouvu.

Pro rodinné domy

Zrušte smlouvy na pojištění nemovitosti.

Ukončete odběr vody od vodárenské společnosti.

Zajistěte ukončení odvozu odpadu.

Se stěhováním je spojena řada administrativních úkonů a tak nezapomeňte na informaci pro:

zaměstnavatele, místní úřad (změna OP), FÚ, pojišťovny, dodavatele energií, lékaře, školy, ČSSZ, banku, leasingovou společnost, stavební spořitelnu, sousedy, přátele, kamarády

Řada tipů je zde uvedena proto, aby jste v případě zájmu, mohli vše co nejvíce a nejlépe připravit (a díky tomu ušetřit). Naprostou většinou výše uvedených doporučení se ale nebudete muset zabývat pokud si objednáte stěhování na klíč. V tom případě se o vše postaráme a vy budete v době stěhování moci vyrazit s rodinou např. za zábavou. Vše je otázkou kvalitní přípravy a na tu jsou všichni naši zákazníci zvyklí.

Častokrát jsme vše stěhovali sami, zatímco naši zákazníci byli na výletě, za zábavou či dokonce na dovolené. To je pro nás i nové zákazníky dokladem, že náš servis si důvěru zaslouží!

začněte se připravovat s dostatečným předstihem 

zajistěte si dostatek obalového materiálu 

sjednejte si prohlídku pracovníka stěhovací společnosti 

nepřetěžujte krabice, použijte vhodný materiál 

jedinečná příležitost vyhodit nepotřebné věci 

označte viditelné krabice dle vlastností (např. křehké) 

zajistěte volný přístup v cestě a v místě nakládky 

všechny osobní doklady mějte u sebe

Naše firma vám ráda poradí s výběrem a následně zajistí vhodný materiál pro stěhování předmětů. 

doporučené postupy usnadní stěhování nejen vám, ale také zefektivní a zrychlí práci stěhovací firmy a tím i ušetří konečnou částku, kterou za stěhování zaplatíte

Snadnější a rychlejší a bezpečnější stěhování 

Začněte s přípravou v dostatečném předstihu. Postupně ukládejte předměty do krabic, pro věci, které do poslední chvíle používáte, mějte předem krabice a obaly připraveny. Krabice zatěžujte přiměřeně podle síly krabic - dle vrstev lepenky. Na lehčí předměty jako například textil, zcela dostačuje krabice z třívrstvé lepenky, na knihy, nebo například porcelán jsou vhodné silné z pětivrstvé lepenky a vyjímečných případech se využívá i sedmivrstvá lepenka. U křehkých předmětů použijte výplně, které působí jako ochranná vrstva a zabrání pohybu . Zvolit můžete dle vhodnosti např. pěnové kuličky, bublinkové folie, výplně z perforované lepenky (ekologické), kartonové desky, ale také dobře poslouží staré noviny na zabalení jednotlivých menších předmětů a můžete je namačkané použít i jako výplně. Také věnujte pozornost zajištění hran nábytku, nejen proti poškození daného předmětu, ale také proti škodám, které mohou ostré hrany způsobit v okolí.

Podlahy ochráníte deskami z kartonů, případně rozložte krabice na místa, kudy se bude procházet.

Popis krabic - velmi praktické 

Krabice si označíte podle toho místa kam je určen jejich obsah. Například krabice na věci určené do kuchyně mohou být označte písmenkem K, ložnice L, sklep písmenem s, apod. v případě potřeby dalším upřesněním. Při jasném a logickém označení pak není žádný problém pracovníky požádat o konkrétní umístění do určených místností, což vám ušetří mnoho času a energie při vybalování. Také můžeme doporučit označení krabic dle nutnosti vybalit je jako první, např. číslem od 1. Dále doporučujeme krabice označit podle vlastností jejich obsahu (např. křehké, neotáčet, ...) - zajistíte si zvýšenou opatrnost při manipulaci a převozu. Označte si krabice velkým písmem minimálně ze dvou, ale raději více stran, značkovacím fixem větších rozměrů.

Zbavte se nepotřebných věcí 

Stěhování je skvělá příležitost zbavit se nepotřebných věcí. Zvažte, zda má opravdu smysl stěhovat i dlouho uskladněné předměty, které je vám líto vyhodit, ale s největší pavděpodobností sotva najdou uplatnění a dodnes je skladujete jen z důvodů, že se \"to tenkrát špatně shánělo\". Vždy můžete využít služby odvozu na sběrný dvůr a taktéž domluvit likvidaci a přípravu k odevzdání na sběrný dvůr. Zejména u stěhování do menšího prostoru, by mohlo dojít k situaci, že všechno vybavení nebude kam dát, případně přeplníte svůj prostor.

Jak ušetřit - rychlejší stěhování bez komplikací 

Doporučujeme zkontrolovat místa kudy se budou přenášet stěhované předměty z několika praktických důvodů. Doporučujeme zkontrolovat, zda v cestě stěhování nejsou místa, která by se mohla při stěhování velkých předmětů poškodit - hlavně rohy zdí, které připravíte zakrytím dle úhlu rohu složeného kartonu. Ještě důležitějsí je kontrola, zda v cestě nejsou umístěny předměty, které by v komplikovaly možnosti pohybu, zvláště s většímy předměty, které se budou stěhovat. V případě, že je možné dočasně odstranit překážky, domluvte se předem s majitelem předmětu, s dočasným přesunutí by neměl být problém. Kdyby se mělo jednat o větší a těžší předměty, není problém požádat stěhovací společnost, která vás bude stěhovat, stačí když je před stěhováním požádáte. Volná cesta rapidně sníží dobu a komplikovanost stěhování, čímž se samozřejmě sníží i cena za stěhování.

Návštěva pracovníka stěhovací fimy

V případě, že chcete předejít jakýmkoliv \"překvapením\" v průběhu stěhování, sjednejte si návštěvu specialisty stěhovací společnosti, který vám po prohlídce a specifikaci prací bude schopen dodat přesnou kalkulci ceny a časový harmonogram apod. a také vám rádi poskytnou profesionální rady pro usnadnění stěhování. Naše společnost vám na přání vypůjčí vlastní krabice v potřebném množství, případně vám krabice pořídí v cenové relaci velkoobchodních cen. Nedílnou součástí je též ochranný materiál.

Děkujeme! Vaše objednávka byla úspěšně odeslána
Jejda! Zpráva nemohla být odeslána.

Nezávazná poptávka


Vážení zákazníci pro rychlejší komunikaci prosím uvádějte vždy AKTUÁLNÍ telefonní číslo.

Pole označená * jsou povinná

Děkujeme! Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Chyba! Zprávu nebylo možné odeslat.