Stěhování bytu je událost, která dokáže být jak radostná, tak i stresující. Aby převážilo to první, je klíčem dobrá příprava. V tomto článku se s vámi podělíme o praktické rady, které denně uplatňujeme jako profesionální stěhovací firma v Praze.
1. Začněte s dostatečným předstihem: Největší chybou je nechávat vše na poslední chvíli. Začněte už 2–3 týdny dopředu: – sepište si seznam věcí – vyčleňte, co se bude vyhazovat, co darujete, co se bude stěhovat – začněte s balením věcí, které nepotřebujete každý den
2. Správně balte: Používejte krabice podle typu obsahu (křehké, těžké, lehké, objemné). Nezapomeňte: – označit každou krabici (pokoj + obsah) – ochránit křehké věci (noviny, bublinková fólie) – těžké věci balit do menších krabic
3. Vyřiďte si administrativu: odhlášení energií a jejich přepis na novou adresu – změna adresy u banky, pojišťovny, operátora – zajistěte si válec či rezervaci parkování (v Praze velmi důležité)
4. Nechte si pomoct od profesionálů: Spolupráce s profesionální firmou jako jsme my ve Stěhování Blesk má velkou výhodu: – přijedeme včas a připraveni – poradíme přímo na místě – máme zkušenosti se stěhováním v Praze i v komplikovaných podmínkách
5. Den D: zachovejte klid Dělejte jednu věc po druhé, mějte seznam, a pokud jste si vybrali profesionály, nechte starosti na nich.
Závěr: Dobře naplánované stěhování je polovina úspěchu. Rádi vám s tím pomůžeme.
Pokud se chystáte stěhovat, kontaktujte nás ještě dnes. Ušetříte si čas, nervy i zbytečné komplikace.